יום ראשון, 19 בינואר 2014

Save the date הגיע הרגע

אז התארסתם ואפילו סגרתם תאריך ואולם. מזל טוב! החתונה עוד כמה חודשים ואתם נרגשים מאוד ורוצים לבשר לכל העולם שישריינו את התאריך.. הזמנות זה עוד מוקדם, אז מה כן אפשר לעשות?

 Heather C. Johnson Photography

פה החלק היצירתי שבכם יכול לפרוח! היום, בעולם החתונות, נפוץ מאוד לשלוח (בעיקר דרך המייל) כרטיס המכונה: Save the Date . לנוסח בעברית ישנן כמה גרסאות: תשמרו את התאריך! / תסמנו ביומנים/ נא לשריין ועוד.
למה זה כדאי אתם שואלים? כדי ליידע את הקרובים והחברים בתאריך החתונה, על מנת שלא יקבעו תכניות לאותו יום. את ההזמנות שולחים סמוך יותר לחתונה ובגלל שנוצר מרווח של זמן עד לשליחת ההזמנות מכינים save the date...
גלויית ה-save the date מורכבת מכמה אלמנטים פשוטים: שמות החתן והכלה, תאריך החתונה המיועדת והכיתוב בעברית או באנגלית: תשמרו את התאריך (לא חובה). מעבר לפרטים הטכניים, הגלויה מכילה גם תמונה ופה המקום שלכם להיות יצירתיים!
תמיד ניתן לשלב תמונה של שניכם בפוזה זוגית במיוחד (על שפת הים/ בפיקניק רומנטי/בשקיעה וכו'). אם אתם לא רוצים שהפנים שלכם יופיעו אפשר לטשטש אתכם ברקע כשמקדימה את מחזיקים שלט עם התאריך.

רגע, מי זה פה מאחורה?..
מתוך: google.co.nz

רעיונות נוספים שניתן ליישם: להשתמש בצל שלכם ושל התאריך במגוון פוזות. כן, כן, צל זו אפשרות מעניינת ויפה... אפשרות נוספת היא לכתוב את התאריך בסביבה מגוונת כגון: לכתוב בחול ים, בעוגה, על מראה או בלוח שנה. ניתן אף להשתמש בחפצים דוממים. למשל: בובות חתן כלה, כוסות שמפניה מעוטרות, בלונים, משחקים או בכלל, אלמנטים שמאפיינים אתכם (חיית מחמד, תחביב וכו')...

גם לוח שנה יכול להיות save the date
מתוך:  pic.tuoboo.com

בלונים באוויר...

כוסות שמפניה מעוטרות בקישוטי חתן וכלה
game time!


שימוש בחומרי יצירה שונים:
צבע גואש

גירים

והנה save the date שעדיין לא החלטתי אם הוא קריפי או חמוד להפליא...



ועם הייתם רוצים לשלב הומור, גם זה אפשרי, כמו בתמונה הבאה:

אז את מי אנחנו מצילים פה?...



מקווה שסיפקתי קצת השראה... אז יאללה לעבודה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה