יום חמישי, 20 בפברואר 2014

רעיונות וטיפים לעוגת חתונה

עוגות חתונה זו אמנם יותר מסורת אמריקאית מישראלית אך רואים אותה גם בחתונות בארץ. זה כמובן לא חובה, אך בעיני זה פריט עיצובי ואף טקס קטן לכל דבר (כשהחתן והכלה חותכים את העוגה ומאכילים אחד את השני...). כמו כל דבר בעולם החתונות, המבחר הוא עצום והמחירים גבוהים. אז כדי שלא תלכו לאיבוד, הנה כמה עוגות חתונה להשראה וטיפים לחיסכון בעלויות...


עוגת חתונה טיפוסית בדרך כלל בנויה מכמה שכבות המצופות בקצפת או בצק סוכר עם עיטורים שונים. כדי לחסוך בעלויות כדאי לבקש מראש עיטורים גדולים, שכן הם מרשימים ועולים פחות כסף. למשל: 3-4 עיטורי פרחים גדולים לעומת  15 פרחים קטנים יוזילו בעלויות. דרך נוספת לחסוך היא לקנות את העוגה מצופה בשכבה לבנה ולעטר אותה בעצמכם בפרחים לא אכילים (אמיתיים או מפלסטיק) או קישוטים שונים. אני חושבת שזה נחמד שאפשר לתת כאן את הטאצ' האישי (למי שבעניין..) והחיסכון יכול להגיע לעד 40%!





אתם יכולים להפוך את העוגה באמצעות העיטורים לאישית ולקשר אותה למאפיין שלכם כגון תחביב מסוים, מקום משמעותי ועוד כמו בתמונה הבאה שמראה באמצעות העוגה על מקום הבילוי האהוב על בני הזוג.


אם אתם רוצים לחלק את העוגה לאורחים וחוששים שלא יהיה מספיק ממנה, עוגה מרובעת עדיפה על עוגה עגולה משום שניתן לחתוך מצורת הריבוע יותר חתיכות מאשר עוגה עגולה כך שהעוגה תספיק ליותר אורחים. ההבדל יכול להגיע לעד 25%, כלומר זו תוספת משמעותית.


כדי להפוך את העוגה למרשימה יותר, אתם יכולים להוסיף קומות נוספות מחומרים לא אכילים כגון ספוג וכו'. אל תשכחו רק  להזהיר את מי שמנסה לאכול מזה...


והנה דוגמא לעוגת חתונה שקצת הגזימו עם הגודל שלה...



עוגת חתונה לא חייבת להיות עשויה מחומרים של עוגה, אפשר להיות מקוריים ולעשות "עוגה" מדברים מתוקים אחרים..

עוגת חתונה שעשויה מעוגיות אוריאו

עוגת חתונה המורכבת מסוכריות שוקלדיות על מקל
קאפקייקס


אז איך תראה עוגת החתונה שלכם?...


*הנתונים המספריים לקוחים מאתר: http://www.bridalguide.com/








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה